שירותי מחשוב לעסקים קטנים

כמו גדולים – שירותי מחשוב לעסקים קטנים

 

סקטור העסקים הקטנים והבינוניים בישראל תופס חלק מרכזי בעולם העסקים,  ניתן לראות כי התחרות בו גדולה ואחוזי השרידות נמוכים באופן משמעותי.  לפי נתוני הרשות לעסקים קטנים ובינוניים, בתחילת שנת 2017 היו בישראל 542 אלף עסקים; 99.5% מהם עסקים קטנים ובינוניים. בשנה זו נפתחו 57,050 עסקים חדשים ונסגרו 43,238 עסקים.

 

 

עסק קטן גדול

עסק השייך למגזר ה – SMB’s (Small-Medium Business) על מנת לצמוח ולהצליח, חייב לחשוב ולהתנהל כמו הגדולים. זה כולל חשיבה אסטרטגית ועסקית, עבודה בהתאם לתוכנית עסקית ושיווקית, הכנסת שירותי מחשוב לעסקים קטנים, שיווק מאסיבי, הכנסת חדשנות ועוד.

ללא ספק האתגר עבור עסקים קטנים אינו פשוט, נדרשת מהם הרבה מאוד עבודה וחשיבה יצירתית, בעוד המשאבים שלהם מצומצמים. עליהם לתעדף בצורה מיטבית את ההוצאות ההכרחיות ולייעל את העבודה בכל דרך אפשרית.

 

 

פתרונות לייעול העסק

קיימים מגוון כלים ופתרונות לעסק הקטן, אך אחד המובילים אשר באופן וודאי יכולים לתרום תרומה עצומה להצלחת עסק, הם הכלים הטכנולוגיים, במיוחד בכל מה שקשור להכנסתם של שירותי מחשוב לעסקים קטנים. מדובר על כלים פרקטיים אשר מייעלים את העבודה.

אמנם ישנם מגוון עצום של כלים ופתרונות IT לעסקים, כאלה המתאימים לכל גודל עסק או ארגון. אפיון מקצועי והתאמה מדויקת לצרכי העסק הקטן, ללא ספק יעניקו לו סביבת עבודה יציבה ויעילה, תוך חסכון כספי משמעותי לבעליו.

בעל עסק קטן טרוד כל היום באין ספור מטלות, חלקן המשמעותי קשור לניהול העסקי, שיווקי ופיננסי של העסק זאת בנוסף על הצורך לספק ללקוחותיו מענה מקצועי, אדיב ומהיר. לכן, עבודה עם חברה המספקת את מכלול שירותי מחשוב לעסקים קטנים מעניקה לו שקט נפשי ואפשרות להתמקד  בעבודה, בהענקת שירות מקצועי ובהצמחת העסק.

 

 

להרגיש כמו הגדולים

 מאחר שקיים שוני מהותי בין ארגונים גדולים ועסקים קטנים, חשוב להבין את המשמעות של שירותי מחשוב לעסקים קטנים בהיבט היום יומי. בארגונים גדולים ישנה פונקציה של מנהל IT אשר נמצא עם אצבע על הדופק נון סטופ, בנושאי פעילות המחשבים והתקשורת של הארגון. לעסקים קטנים אין תקציב ולמען האמת גם אין צורך במנהל מערכות פנימי ולכן שירות האאוטסורסינג כה משמעותי.

החברה מספקת במיקור חוץ, תמיכה שוטפת לעסק, בין היתר זה כולל בניית תשתית המחשוב והתקשורת, התאמת החומרות הרלוונטיות, התקנת כל התוכנות הנדרשות, הקמת מערכת גיבוי ענן מקצועית, אחסון וגיבוי מידע בענן ומערכות אבטחה בהתאם לצורך.

בעל העסק אשר מחליט להיעזר בגורם מקצועי חיצוני, מקבל שירותי Help Desk  שוטפים הכוללים גם התקנה ותחזוקה שוטפת של תשתיות ומערכות המחשוב והתקשורת, זה משחרר אותו לחלוטין מהצורך להתמודד עם תקלות וכשלים, בעיות תקשורת  ונתקים, פרצות באבטחת מידע וטיפול בליקויים טכנולוגים שאינו יודע כיצד לטפל בהם בעצמו.

מלבד זאת מקבל הלקוח התאמה מדויקת של מערכות המידע הנדרשות לו לניהול השוטף והיעיל, מערכות CRM, ERP, מערכת גבייה וסליקה, חשבונית ירוקה ועוד. מערכות מידע אשר מיעלות את הניהול ומעניקות לו אפשרות להתמקד בדברים שהוא אוהב בעסק ובעיקר בדברים שיצמיחו אותו ויגדילו את ההכנסות והרווחים.

 

 

למידע ושאלות נוספות, השאירו לנו פרטים או היתקשרו ותקבלו יעוץ מהמומחים בתחום.