שירות מייל לעסקים

שירות מייל לעסקים

אחד מאמצעי התקשורת המרכזיים בעולם העבודה של ימינו הוא האימייל או בשמו העברי דואר אלקטרוני (דוא”ל). כל עסק שמכבד את עצמו יוצר כתובות דואר עם שם דומיין המתאים לעסק כלשהו. לדוגמא בכתובת הדואר: [email protected] mybusiness.com הוא הדומיין בדוגמא הזו, כשלרוב mybusiness יהיה שם החברה או העסק.

יש מספר רב של החברות המציעות כתובות דוא”ל בהתאמה אישית כשהידועה בהן הן גוגל עם שירות ה-  G Suite, שירות שהוא בתשלום בניגוד לתיבות הדואר ב- Gmail שההרשמה והשימוש בהן הם בחינם. בנוסף, אתם יכולים לרכוש כתובות מייל דרך חברות המתמחות באספקת שירותי מחשוב לעסקים כמו Restart IT, תמורת תשלום חד פעמי או תשלום חודשי. נכון לשנת 2019 החיבור ל-  G Suite של חברת גוגל עולה $6 בחודש. אך לרוב כאשר ארגונים גדולים מתחברים לשירות אימיילים מסוים, הן מקבלות הנחה לפי כמות תיבות הדואר הרצויות.

האם אפשר להשתמש בכתובת דואר קיימת במערכת דואר חדשה?

יש לכם כתובת דואר ואתם רוצים לחבר אותה לאאוטלוק (או לשירות דואר אחר)? אולי יש לכם כתובת דואר שאתם רוצים לראות בתיבת דואר אחרת? שתי האפשרויות קיימות והן לא מסובכות.

  • ניתן להגדיר (כמעט) כל כתובת דואר קיימת באאוטלוק. לשם כך אתם צריכים את ההגדרות של שרת הדואר הנכנס ושרת הדואר היוצא, ההגדרות הן קודים של שלוש ספרות. ניתן למצוא את הספרות של ספקי הדוא”ל הגדולים בחיפוש קצר באינטרנט או דרך ספק הדוא”ל שלכם. אחר כך תצטרכו להגדיר את השרתים בתיבת האאוטלוק שלכם, יחד עם כתובת הדואר שלכם וחשבון הדואר באאוטלוק יהיה מוכן לפעולה.
  • האפשרות השנייה היא הגדרת קבלה של מיילים של כתובת דואר אחת בתיבת דואר אחרת. לדוגמא, מצב שבו אתם רוצים שהמיילים מכתובת האי-מייל שלכם במקום העבודה תגיע לתיבת הדואר הפרטית שלכם. ניתן לבחור אילו מיילים להעביר, לדוגמא, רק מיילים משם שולח מסוים.
מיילים לעסקים

אבטחת מיילים

לעולם אל תמעיטו בחשיבות אבטחת המידע של תיבות הדואר של העובדים בחברה!

רוב החברות, במיוחד החברות המפתחות טכנולוגיה וצריכות להגן על סודות מסחריים, משקיעות משאבים רבים באבטחת השרתים שלהם, אבל נשארות עם ההגנה “הסטנדרטית” כמדובר באבטחת המיילים של עובדי החברה. זו טעות חמורה, תיבות הדואר של העובדים משמשות עבור גורמים עוינים דרך להשגת שתי מטרות:

  • החדרת נוזקה (malware) למערכת הארגון שלכם – לחיצה על לינק לא ידוע שנשלח לתיבת מייל יכול לשמש כאמצעי להפיל את מערכות המחשוב של הארגון, ע”י שימוש בתוכנות זדוניות המופעלות באופן אוטומטי.
  • קבלת מידע על העסק (ריגול תעשייתי) – תחשבו לרגע כמה מידע עובר במיילים של העובדים שלכם בכל יום. מידע על לקוחות ועל עובדים אחרים בחברה, על עסקאות או פיתוחים חדשים. פריצה לחשבונות הדוא”ל של העובדים מאפשרת גישה לכל אנשי הקשר שלהם, מידע על פגישות, כתובות של קולגות בחברה, שמות לקוחות ועוד. לכן, חברות העוסקות בריגול תעשייתי שמות להן למטרה לפרוץ לתיבות הדואר של העובדים.

החשיבות של אבטחת תיבות הדואר של העובדים בחברה היא גבוהה מאוד וכדאי לכם להשקיע באמצעי אבטחה הנדרשים כדי להגן על המידע של העסק שלכם.

רוצים לשמוע פרטים נוספים על שירותי מייל לעסקים והאמצעים לאבטחתם? צרו קשר עם Restart IT לקבלת מידע נוסף